30 juli 2011

Program för den kommande veckan

-Fylla år på onsdag, nice! Även om jag tycker att födelsedagar är lite överskattade, tycker att ja skulle kunna fp mina presenter och sen skulle det kunna vara nästa dag. Mest nolot tycker jag.
- Chilla.
- Färga håret :SS Bara en toning men jag är rädd. Lite risky att färga det rödare liksom. Vill inte se ut som en morot tack.
- Börja motioneringen av timmisarna, en annan lite överskattad sak. Okej det är faktiskt nog roligt, men timmisarna är tröga, feta och allmänt störda på en för att dom måst röra på fläsket. Iår ska ja ju nog rida Sampo och inte Pepe men... Hur jag ska få sadeln på Sampo är ett annat problem, han ser ut som om han är gravid i 10 månaden men tvillingar.
- Stalla
- Ta mej till åbo och shoppa, INGA kläder passar. The downside of losing weight.
- Se igenom hela 2 säsongen av Glee, nödvändig och lat aktivitet.
sampo

Hehu

/majsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar