31 juli 2011

hey dude

 
Kan nån förklara vad det är som får Man utd fansen att tro att en pre - season match är samma ska som en Champions League final? Nähä, tänkte väl det.

Tjaa. Maj sov här inatt, vi bråkade på omegle. Vi såg femtusensexhundrasjuttiotre kukar och två normala människor. Btw är jag nog förlovad med en från Penssylvania nu. The Fratellis – Chelsea Dagger <- lyssna eller dö!

Iallafall, hon cyklade hem och jag red lille G. Hon fick faktiskt ett någolunda dressyrpass idag. Känns ju rätt bra ändå.

Utmaning till mig själv; fota något varje dag så jag kanske kommer ihåg vad jag gjort nångång.

Mamma tycker jag har jetemörkt hår, men jag tycker att det är bra. Vill inte ha ljusare. Tänker faktiskt köra brownie ett bra tag nu. Så blondie-me får vänta lite.

En annan grej, funderar på att slita mig från allas vår kära elitbarn. Alltså skaffa egen, känns lite jobbigt att blogga två faktiskt. Ni får liksom kommentera vad ni tycker.

1 kommentar:

  1. Ja ha faktiskt också tänkt ett tag på att skaffa egen blogg haha :D mm men elitbarn kan ju hållas kvar iaf liksom? behöver ju int skriva, men känns onödigt att radera.

    SvaraRadera